.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز طرح امنیتی– ترافیکی استقبال از بهار در مازندران
فرمانده انتظامی استان مازندران از آغاز طرح امنیتی–انتظامی و ترافیکی استقبال از بهار با هدف ارتقا امنیت اجتماعی و عمومی و روان‌سازی ترافیک از امروز اول بهمن در سطح استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از خبر ارسالی پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سرتیپ دوم پاسدار مسعود جعفری نسب اظهار داشت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و عمومی و روان سازی ترافیک در سطح استان با توجه به ماه‌های پایانی سال و افزایش تردد در سطح بازار و معابر عمومی، این فرماندهی با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها و تقویت گشت‌های انتظامی با آمادگی کامل طرح استقبال از بهار را از امروز اول بهمن ماه در سطح استان و شهرستان‌های تابعه به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره اینکه در طرح استقبال از بهار، بازارها، مراکز تجاری، طلافروشی‌ها و خیابان‌های پرتردد تحت پوشش انتظامی گسترده پلیس قرار خواهند گرفت، افزود: استقرار ایستگاه پلیس، تقویت گشت‌های پیاده، خودروئی و موتوری، برای پیشگیری از وقوع جرائم از مهم‌ترین اهداف در این طرح است.

جعفری نسب خاطرنشان کرد: حضور چشمگیر و محسوس پلیس در مراکز خرید از قبیل طلافروشی‌ها، باجه‌های عابر بانک و بانک‌ها از دیگر اقدامات پلیس در این طرح است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، با اشاره به افزایش تردد خودروها و توقف آنها در اطراف مراکز خرید و بروز ترافیک، از اعمال مقررات و محدودیت های ترافیکی و برخورد با تخلفات و سد معبر، برای روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور در معابر عمومی و خیابان ها خبر داد.

جعفری نسب از هماهنگی با اصناف، بازاریان، سازمان های امدادی و خدمات‌رسان، برای همکاری با پلیس در این طرح خبر داد و افزود: برقراری وحفظ نظم و امنیت عمومی جامعه مستلزم همکاری آحاد جامعه با پلیس است.

وی با اشاره به مراسم چهارشنبه آخر سال و استفاده هنجارشکنان از مواد محترقه و وقوع حوادث ناگوار در روزهای پایانی سال، از مقابله و برخوردجدی پلیس با تهیه و توزیع کنندگان موادمحترقه در این طرح خبر داد و افزود: پلیس با مراکز و افرادی که در امر تهیه و توزیع مواد محترقه فعالیت دارند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

جعفری نسب از به‌کارگیری توان و ظرفیت نگهبان محله، پلیس‌های افتخاری در طرح استقبال از بهار برای پوشش انتظامی مراکز تجاری، طلافروشی‌ها با همکاری اصناف خبر داد.

منبع:تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.